Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

Οινοτροφείο Έξαρχος Τσαρδακάς - Βόλος

Οινοτροφείο Έξαρχος Τσαρδακάς - Κύπρου 55 - Βόλος

Πρωτομαγιά στο περιβόλι του Τσαρδακά 1908...

***

Όπως κάθε καλοκαίρι , έτσι και φέτος θα είμαστε ανοιχτά . Κάθε βράδυ από τής 20:00 και την Κυριακή από της 13:00.
Μπορούμε να διοργανώσουμε κάθε κοινωνική εκδήλωση που έχετε, είτε στο κατάστημα μας, είτε στον χώρο σας. Ελάτε να σας δώσουμε και να δοκιμάσετε προσφορά μας ,πριν την επιλογή σας.
Φωτογραφία του Νικος Τσαρδακας.
3
***

Πριν 28 χρόνια τον Απρίλιο του 1990, μετά το Πάσχα, περίπου τέτοιες μέρες, θα επισκέπτονταν τον Βόλο μας και την ταβέρνα μας ένα γκρουπ Γερμανών.
Συζητώντας μερικές μέρες πριν με τον ξεναγό , μου είπε ότι επιθυμούν να δοκιμάσουν αρνάκι ,αλλά κάτι διαφορετικό από λεμονάτο ή ψητό στη σούβλα.
Τους μαγειρέψαμε αρνάκι του αμπελουργού.
Ένα φαγητό που μυρίζει άνοιξη... Φρέσκα κληματόφυλλα, άνιθος , αρνάκι γάλακτος, γραβιέρα ή γιαούρτι...
Συνεχίζουμε να το κάνουμε ακόμα, και σας το προσφέρουμε κάθε μέρα , στο κατάστημα μας ή στο σπίτι σας.
Φωτογραφία του Νικος Τσαρδακας.

***


2 σχόλια:

  1. Σχόλιο: Πάει πολύς καιρός που δεν προλαβαίνω να πω και να δείξω, πολλές στιγμές απ' την ζωή μου.
    Σ' αυτό το μαγαζί είναι η δεύτερη φορά που πηγαίνω, εγώ, προσωπικά.
    Ο άντρας μου πηγαίνει συχνά με τους φίλους του, γιατί "τρώνε ΚΑΛΑ!", όπως λέει!
    Εγώ πάλι, επειδή δεν τρώω και δεν πίνω, όταν βγαίνω, συνήθως, συζητάω και καπνίζω.
    (Τα κιλά που πήρα έχουν να κάνουν με τις λιχουδιές, κι όχι επειδή τρώω ποσότητα φαγητού. Η καθαρή αλήθεια είναι, πως πλένω κατσαρόλες και ταψιά, χωρίς καν να τα δοκιμάσω... εκτός αν είναι γεμιστά, μακαρόνια με κιμά και δυο τρία φαγητά, ακόμα! Οι άντρες μου τρώνε πολύ και συνήθως, τους μαλώνω, κιόλας! "Μα αυτό το μαγείρεψα για αύριο και το φάγατε, τάχα- δοκιμάζοντας, απ' απόψε; Κλείνει η απολογία...)

    "Πάμε βόλτα. Πάμε να φάμε." μου είπε προχθές.
    "αγκρρρ..." εγώ, αλλά, δεν μίλησα.
    Αφού γουστάρει, μέσα! Δε μπορείς να λες και όχι, κάθε μέρα!

    Πήγαμε και μάλιστα, δυο μας! (...σπάνιο, συνήθως!)

    ...Τον άφησα να παραγγείλει, ότι γουστάρει. Έτσι κι αλλιώς, εγώ τσιγαράκια είχα, νεράκι παρήγγειλα, σερβίτσιο είχα, μπορούσα να τσιμπήσω ότι ήθελα, όσο ήθελα, όποτε ήθελα.
    Δυο μας ήμασταν, θα προλάβαινα!

    ...Ωραίος κήπος, όλα ρομαντικά, ανοιχτός χώρος, μπορούσα να καπνίσω, άνετα (προβληματίστηκα μάλιστα, αν είχα εφεδρικό γεμάτο πακέτο στην τσάντα... αλλά το ξεπέρασα, μ' ένα δεν πειράζει, όσα έχω), κι άναψα το πρώτο μου τσιγάρο.

    ...Να ήταν κοντά 10; όταν πήγαμε.

    ...Κι ύστερα, επειδή είμαι πολυλογού, έρχεται κοντά μας ο κύριος Έξαρχος, με την ποδιά του, χαμογελαστός!
    Κάτι ρώτησε, "αν ευχαριστηθήκαμε...!"

    "αγκρρρ", σχεδόν νευριασμένη, αφού του έδειξα το τασάκι μου, του είπα:
    "Άκου, να σου πω, την αλήθεια μου! Επειδή είμαι περίεργη περίπτωση πελάτη, άσε με ν' ανάψω τσιγάρο και να σου πω!"

    Άναψα τρίτο τσιγάρο, τότε! Θα ήταν 12; Κάπου εκεί!
    "Έσκασα να τρώω, ανθρωπέ μου! Και δεν είναι ότι πεινούσα! Δε ξανάγινε! Ξέχασα να καπνίσω!"

    Γέλασε ο άνθρωπος, ελπίζω να μην προσβάλθηκε!

    ΤΟ "ΑΞΙΟΣ", είναι λίγο!
    Έψαξα την σελίδα του στο Φεις, κι έφερα ένα "κράτημα", γιατί ΑΞΙΖΕΙ, όντως, κι ας καθυστερώ άλλα, σημαντικά και επείγοντα θέματα!

    Χαλάλι του!
    Είναι εραστής της Τέχνης, της μαγειρικής και της απόλαυσης της γεύσης και του στομάχου, και ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ, που κατάφερε να παρασύρει κι εμένα, που η μάνα μ' έμαθε καλά (λόγω της φτώχειας μας) πως "η κοιλιά παραθύρια δεν έχει, αρκεί να γεμίζει...!"

    "ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΕΚΕΙ, λοιπόν και πάντα γευστικές εμπνεύσεις!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Πήγα κι απόψε στα σκαλοπάτια του, που λέει και το τραγούδι και φυσικά, γύρισα σκασμένη.Άρχισε να διαμαρτύρεται κι ένα πιο ελαστικό, φουστάνι!

    Πρόβλημα, κύριε Νίκο, που σε είπα Έξαρχο, προχθές!
    Ο άντρας μου πίνει σόδα να χωνέψει, οι φίλοι θα περπατήσουν να χωνέψουν!
    Μα, κι εσύ, σε ΚΑΛΟ ΣΟΥ!
    Βάλθηκες να μας παχύνεις, κι άλλο με τις γεύσεις σου και τις πρωτοτυπίες σου;
    Προσπάθησα να κάνω κράτει, μού 'φερες κι έξτρα δώρο γλυκό, είσαι επικίνδυνος, φίλε, κινδυνεύω, αντί για δίαιτα και μικρότερο νούμερο, να πάω σε υπερμέγεθος!
    Βόηθα, πλιζ, όταν έρχομαι κι εγώ με τον άντρα μου, να φέρνεις μικρότερες μερίδες!
    Σ' ευχαριστούμε για τα "ταλέντα" σου, θα σου στείλουμε και φίλους (εγώ όσες φίλες έχω αδύνατες - έτσι, για εκδίκηση!) μα και άλλους που ελέγχουν το πηρούνι τους και τους αρέσει η ποιότητα!

    Να είστε ΚΑΛΑ!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΚΑΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ και ΔΟΥΛΕΙΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή