Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Η Λαμπρινή στον Βόλο

...Είχαμε μείνει στην Λαμπρινή, που θα ερχόταν διακοπές στον Βόλο, θα παρουσίαζε στους φίλους της και το βιβλίο της, θα συναντιόμασταν και λίγο παραπάνω, άμα προλάβαινα, ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ως εκεί, από μένα (στο λίγο, στην επί της ουσίας επαφή και κουβέντα), ΟΛΑ ΚΑΛΑ, όπως είδα κι από κείνη, απ' τις φωτογραφίες της και κατάλαβα, απ' τα τηλεφωνικά λεγόμενά της.
Καλή συνέχεια στα ταξίδια της και στα βιβλία της!
Με το ΚΑΛΟ και το επόμενο!
...Η Λαμπρινή με την μαμά της, γνωριμία και φιλία, με αφορμή το ίντερνετ.
Πίσω απ' τα κουμπάκια, Άνθρωποι και ξεχωριστοί, ιδιαίτεροι.
Σε υποχρεώνουν με τα δώρα τους, αδύνατον να ξεχρεωθείς.
Ότι δεν αντέχω, θα το κάνει, ξεροκέφαλο κορίτσι, αλλά καλό!
Δεν βρήκα ξεχωριστή ροή του Βόλου, μάλλον η κούρασή μου φταίει (και η ώρα), γι' αυτό σας παραπέμπω ΕΔΩ, που ήταν και η τελευταία στάση μου, ψάχνοντας.
Το λίγες γραμμές, έτσι (το μπλογκ) μου το έδειχνε πολύ μπερδεμένα απόψε. Ούτε παρέπεμπε σε παλαιότερες αναρτήσεις...
Περίεργα πράγματα, της νύχτας καμώματα, θα τα δούμε καλύτερα τη μέρα, μαζί με την Λαμπρινή.
Λευκός Πύργος και Βόλος, μία ανάρτηση, κάποιο κόλλημα υπάρχει, δε μπορεί!

Υγ. Πρωί Πέμπτης 19/7/18
Απ' ότι είδα, πάλι, υπάρχει πρόβλημα στο blog της Λαμπρινής, ακόμα (ΕΔΩ), δεν πειράζει, ξέρω ότι είναι σε διαρκείας διακοπές, "κινείται" απ' το κινητό της, όταν πιάσει βάση, θα διορθώσει τις "όποιες" τεχνικές "βλάβες"!
Μην κοιτάζουμε το δέντρο και χάσουμε το δάσος, αλίμονο!
Καλημέρα μας!

5 σχόλια:

  1. Σχόλιο δεν υπάρχει, Λαμπρινή!
    Σ' ενημέρωσα γραπτώς, σ' ενημέρωσα τηλεφωνικώς, είπαμε τι μας "πειράζει" και τι όχι, εκεί είναι οι "διαφορές" μας, μη χάνουμε χρόνο σε μη "ουσίας".
    Τα χέρια, μεγάλη "υπόθεση". Πρόλαβες, το διόρθωσες..." εστίασες".
    Αν ήταν "ζωντανά" τα χέρια της μάννας μου, θα τα φωτογράφιζα όλη μέρα.
    Αυτά.
    Δώσε αξία "ΣΩΣΤΗ" σε "ΦΟΝΤΑ" που "φεύγουν", Λαμπρινή! Αυτό θα πει: ΠΟΙΗΤΗΣ, κι όχι τι "εννοεί" ο ποιητής! .
    Αυτά, το "κουράσαμε" άδικα.
    Δώσαμε χαρά στους κακούς, δεν τους "θρέφω" άλλο, φτάνει!
    Καλημέρα μας, από δω και πέρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιμένει: "Δεν υπάρχουν εκκρεμή σχόλια"

    Απόδειξη άλλη για τα ... "εμπόδια" ή τσαλιμάκια ...δεν έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σχόλιο δεν έγραψα ακόμα, εδώ, σχόλιο εννοούσα την απάντηση στο μπλα μπλα... που σού έγραψα...


    Να πω κι εδώ, ότι το μπλογκ μου "λίγες γραμμές έτσι... χωρίς πρόγραμμα"... που και που βγάζει προβλήματα στις αναρτήσεις, και αδιαφορώ γι' αυτό. Ήδη έκανα κι άλλες αναρτήσεις και τώρα όλα φαίνονται καλά... Ίσως φταίει οτι είναι παληο το μπλογκ, και δεν "αντέχει " μεγάλες αναρτήσεις... ίσως κάτι άλλο, ποιος ξέρει, με τα μηχανήματα...

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ήταν πολύ ευχάριστο που σε άκουσα...

    Άμεσα, δεν προβλέπεται άλλη παρουσίαση. Μάλλον, μετά τις διακοπές... και βλέπουμε, γιατί αρχίζουν τα μαθήματα και τα Σαβ/κα έχω δουλειές... θα δω... θα δω... έχουμε καιρό...

    ευχαριστώ για τις ευχές για το επόμενο... θέλει λίγη δουλειά ακόμα...

    "Δώσε αξία "ΣΩΣΤΗ" σε "ΦΟΝΤΑ" που "φεύγουν", Λαμπρινή! Αυτό θα πει: ΠΟΙΗΤΗΣ, κι όχι τι "εννοεί" ο ποιητής" αυτό δεν το κατάλαβα...

    σε ζάλισα και πάλι... λοιπόν, οι διακοπές έρχονται, θα μαζευτεί πάλι υλικό που θα μπερδέψει το λίγες γραμμές ( το μπλογκ) μα έχω το μπλα - μπλα για να κρατώ τις αναμνήσεις μου... (είναι και κάτι σαν αντίγραφο αυτό το μπλα - μπλα... καλό αυτό!!! )

    και καταχάρηκα, που σε είδα, που σε άκουσα... του χρόνου νάμαστε καλά...

    χαίρετε, καλές δουλειές
    πάντα χαρές...

    καλές διακοπές...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://blablalalio.blogspot.com/2018/07/9.html
    εδώ είναι το σχόλιο ου σού απάντησα... για να μην ψάχνεις... Στην γέφυρα δεν είχα σχολιάσει... στο μπλα μπλα... σού απήντησα...

    καληνύχτα, πέρασε η ώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το κουράσαμε, Λαμπρινή μου, άστο να πάει, άστο!

    Κρατάω τις εξηγήσεις σου για ενημέρωση του κόσμου, εγώ έχασα τους "δρόμους" σου που απαντάς και που όχι, πες ότι γερνάω, κι αυτό φτάνει. Τα δικαιολογεί όλα, μα ΟΛΑ!

    ***
    3 σχόλια:
    Κυκλαμίνα είπε...

    Όλα θα γίνουν του χρόνου
    Σαν εφιάλτης μού

    μοιάζει

    Τι θέλει να πει η ποιήτρια; Απειλητικό μου "ακούγεται".

    Απόψε δεν έβρισκα με ροή τις αναρτήσεις σου, ως συνήθως. Άλλαξες κάτι;

    19 Ιουλίου 2018 - 4:17 π.μ.
    Paraskevi Lamprini M. είπε...


    να απαντήσω με την Παρασκευή... ώσπου να απαντήσει η Λαλιώ αργούμε... μάλιστα, δεν θα μείνω στο "ο ποιητής δεν εξηγεί, ο καθένας ό,τι θέλει εννοεί..."... αλλά θα εξηγήσω. Αρχίζω με το ότι γράφω, τα γράφω ΓΙΑ ΜΕΝΑ, κι όχι για κάποιον άλλον... χρειάζεται να εκφράζομαι, εδώ που είμαι και όπως είμαι...

    λοιπόν... εννοώ ότι άμα περιμένω πάλι έναν ολόκληρο χρόνο για να ξαναπάω στον Βόλο που αγαπάω και για να ξαναδώ αυτούς που αγαπάω εκεί.... τότε θάναι εφιάλτης για μένα...

    Φέτος πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος, και δεν είδα τους φίλους μου από εκεί, αν ξαναπεράσει ένας ακόμα... δεν ξέρω... αν θα αντέξω...

    αυτά...

    όσο για την ροή... μάζεψα ΟΛΟ το υλικό αυτών των ημερών και τα έβαλα ΟΛΑ μαζύ... 9-10 αναρτήσεις με μαζεμένα μπλα μπλα... και στο λίγες γραμμές αυτό έκανα...

    τώρα θα γράφω πιο άνετα... μέχρι τις επόμενες διακοπές μας...

    αυτά...

    Τέλος, για να βρεις την βιβλιο παρουσίαση και τον εμπλουτισμό της, μπορείς να έχεις αυτό το λινκ εύκαιρο... http://xwrisprogramma.blogspot.com/2018/07/blog-post_14.html για να δεις.... Δεν έχω εμπλουτίσει, ακόμα, δεν έχω τις φωτο απ' την φίλη μου, από την παρουσίαση...

    αυτά... καλημέρα, ελπίζω να τα δεις...


    19 Ιουλίου 2018 - 11:30 π.μ.
    lalio laliou είπε...
    να απαντήσω με την Λα λιώ τώρα γιατί η Πα ρασκευή ανέβαζε φώτο...

    μάλιστα, δεν θα μείνω στο "ο ποιητής δεν εξηγεί, ο καθένας ό,τι θέλει εννοεί..."... αλλά θα εξηγήσω. Αρχίζω με το ότι γράφω, τα γράφω ΓΙΑ ΜΕΝΑ, κι όχι για κάποιον άλλον... χρειάζεται να εκφράζομαι, εδώ που είμαι και όπως είμαι...

    λοιπόν... εννοώ ότι άμα περιμένω πάλι έναν ολόκληρο χρόνο για να ξαναπάω στον Βόλο που αγαπάω και για να ξαναδώ αυτούς που αγαπάω εκεί.... τότε θάναι εφιάλτης για μένα...

    Φέτος πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος, και δεν είδα τους φίλους μου από εκεί, αν ξαναπεράσει ένας ακόμα... δεν ξέρω... αν θα αντέξω...

    αυτά...

    όσο για την ροή... μάζεψα ΟΛΟ το υλικό αυτών των ημερών και τα έβαλα ΟΛΑ μαζύ... 9-10 αναρτήσεις με μαζεμένα μπλα μπλα... και στο λίγες γραμμές αυτό έκανα...

    τώρα θα γράφω πιο άνετα... μέχρι τις επόμενες διακοπές μας...

    αυτά...

    Τέλος, για να βρεις την βιβλιο παρουσίαση και τον εμπλουτισμό της, μπορείς να έχεις αυτό το λινκ εύκαιρο... http://xwrisprogramma.blogspot.com/2018/07/blog-post_14.html για να δεις.... Δεν έχω εμπλουτίσει, ακόμα, δεν έχω τις φωτο απ' την φίλη μου, από την παρουσίαση...

    αυτά... καλημέρα, ελπίζω να τα δεις...
    19 Ιουλίου 2018 - 1:22 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή