Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Εγώ γι' αλλού ξεκίνησα ...



Σωκράτης Μάλαμας - Πριγκιπέσσα

***

Στίχοι:  
Σωκράτης Μάλαμας
Μουσική:  
Σωκράτης Μάλαμας

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
πώς να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ.

Μα είναι δώρο άδωρο
ν’ αλλάξεις χαρακτήρα
τζάμπα κρατάς λογαριασμό
τζάμπα σωστός με το στανιό.


Έξω φυσάει αέρας
κι όμως μέσα μου
μέσα σ’ αυτό το σπίτι
πριγκιπέσα μου, 
το φως σου και το φως
χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος
κι ο χαρακτήρας μας.

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
κι έφτασα ως εδώ

λάθη στραβά και πάθη
μ’ έβγαλαν σωστό.

Ξημερώματα στο δρόμο
ρίχνω πετονιά
πιάνω τον εαυτό μου
και χάνω το μυαλό μου.

πηγή

***

Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί, τίποτα δε χάθηκε ακόμα, όσο ζούμε και πονάμε, και έκπληξη με την μετωπική!...




Τις ΜΕΤΩΠΙΚΕΣ!!!


Συμπέρασμα 1


Όλη η ζωή είναι υπόθεσις χαμόγελο, Κώστας Χατζής


Συμπέρασμα 2: Αγάντα! Τα 100 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα.

Υγ. γι' αλλού, γι' αλλού, ξεκίνησα, μα λίγη σημασία έχει.


Όσο κι αν κανείς προσέχει... δεύτερη ζωή, δεν έχει!
Γι' αυτό, δικά μου τα σπίτια, εφόσον ζω, θα μπαινοβγαίνω και θα "φυτρώνω".

Φόντο;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου