Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Πάμε φόντο με ανοιχτά παράθυρα, λοιπόν, αντί αγάλματος!

...Και πριν αλλάξουμε θέμα, σχετικά με τα αγάλματα, έψαξα μέσω γκουγκλ, να βρω τουλάχιστον, δικές μου φωτογραφίες που έτσι κι αλλιώς, ξέρω πως έχω ανεβάσει.

Ποιον θα έψαχνα, που τον έχω και κοντά;

Κάτι σαν "σόϊ", δηλαδή.

Δεν βρήκα το άγαλμα, βρήκα όμως τα παράθυρα απ' το Σχολείο του Ρήγα Φεραίου, στην Ζαγορά και ήταν και από μέσα, τραβηγμένη η φωτογραφία!

"Ορισμένα αποτελέσματα μπορεί να έχουν καταργηθεί με βάση τον ευρωπαϊκό νόμο προστασίας δεδομένων Μάθετε περισσότερα"

Όπως κι αν με έψαξα... τελικά, δεν θέλησα να μάθω περισσότερα.
Φτάνουν όσα έμαθα, ξέρω!

Έχω απόλυτη "προστασία" δεδομένων!

Πάμε φόντο με ανοιχτά παράθυρα, λοιπόν, που ήταν και προφίλ μου, σ' ένα μπλογκ.

Στά πα. Και τι;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου