Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Ένα υπέροχο φαντασμαγορικό χορευτικό θέαμα σπάνιας ομορφιάς!

1 σχόλιο:

  1. "Ένα υπέροχο φαντασμαγορικό χορευτικό θέαμα σπάνιας ομορφιάς!"

    Το υπέροχο θέαμα, με νύφες και γαμπρούς, μου δίνει την ευκαιρία να πω, πως το 2018, πρέπει να είναι η χρονιά με το μεγαλύτερο ρεκόρ γάμων!
    Δε ξανάγινε! Έχω γεμίσει το σπίτι μου με προσκλητήρια και μπομπονιέρες!
    Να ζήσουν ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ, όσοι ήδη παντρεύτηκαν!
    Η ώρα η ΚΑΛΗ στους επόμενους, με Υγεία και Χαρές!
    Να ζήσουν και τα μωράκια που βαφτίζονται ή βαφτίστηκαν, ήδη!
    Έτσι! Να προχωράει η ζωή!
    Τα προβλήματα και κυρίως τα οικονομικά, μην περιμένετε ν' αλλάξουν!

    Υγεία και Χαρές, σε όλους!

    Να πω κι ένα "ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ", να υπάρχει, Αν και, όταν έχω χρόνο και ίντερνετ, θα είμαι στην γύρα, είτε ορατή, είτε αοράτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή