Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Κελαηδήστε, ωραία μου πουλάκια, κελαηδήστε!


Ζουζούνια - Κελαηδήστε Ωραία Μου Πουλάκια (Official)


*************
Κελαηδήστε ωραία μου πουλάκια - 1994 (Πηγή)

Στίχοι:  
Παραδοσιακό
Μουσική:  
Παραδοσιακό

Κελαηδήστε, ωραία μου πουλάκια,
κελαηδήστε, τραγουδήστε,
κελαηδήστε, τραγουδήστε,
τον ωραίο σας σκοπό.

Μάθετέ με, ωραία μου πουλάκια,
μάθετέ με, σαν και σας να τραγουδώ.
και τον πόνο μου να ψάλλω,
εις την νέα π’αγαπώ.


***
No podemos elegir uno... ¡Son todos tan bellos! ¿A ti cuál te gusta más? 🐦😍

Δεν μπορούμε να διαλέξουμε ένα... είναι όλα τόσο όμορφα! Τι σου αρέσει περισσότερο; 🐦😍

****************

... e poi la nebbia; e gli alberi, e noi fatti d'aria al mattino.
📖 Salvatore Quasimodo

... και μετά η ομίχλη, και τα δέντρα, και θα βγάλουμε αέρα το πρωί.

Σαλβατόρε κουασιμόδο

Φωτογραφία του χρήστη Azzurre Note.

1 σχόλιο: