Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

JUMBO Βόλου, πώς θα φύγουμε;






JUMBO Βόλος



***



...Πέτυχα και την κατάλληλη φωτογραφία!

Ναι, όπως το λέει: Τελικά, τα παιχνίδια είμαστε εμείς!

Και να σας εξηγήσω γιατί, γιατί έμεινε στα απωθημένα μου.

Αν και πέρασαν δυο μήνες, από τότε που πήγα, ακόμα δεν μπορώ να το ξεχάσω, ούτε να το ξεπεράσω, κυρίως δε, δεν μπορώ να αποδεχθώ τη νέα του διαρρύθμιση! Την θεωρώ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΣ, ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ!

Μία είσοδος και μία έξοδος!

Ακόμα και τα ζώα, αν πήγαιναν, θα βέλαζαν από ασφυξία.
Απορώ, πως ο κόσμος του Βόλου, δεν αντέδρασε, απορώ πως, το ίδιο το μαγαζί, ταλαιπωρεί ή καλύτερα, ΤΙΜΩΡΕΙ, τους ίδιους τους πελάτες του!

Να εξηγήσω την περίπτωσή μου...
Είχα πολύ καιρό να πάω. Χρειαζόμουνα "κάτι" συγκεκριμένο που ήξερα που θα το βρω.Είχα πάρει παλιότερα και ήθελα ένα ίδιο. (προϊόν)
Πιεσμένη σε χρόνο,και κουρασμένη αφάνταστα, (απ' τις δουλειές στο χωριό), σούρουπο ήταν, πήρα ένα ταξί και πετάχτηκα, μέχρι εκεί, εφόσον ήξερα, ότι το συγκεκριμένο προϊόν, θα το έβρισκα μόνο, εκεί..

Έφτασα, πήρα ένα καρότσι, ποτέ δεν ξέρεις τι ωραίο μπορεί να βρεθεί στον δρόμο σου... και μπήκα.
Στην αρχή είδα πως έλειπε η κυλιόμενη σκάλα.
"Κάναμε αλλαγές"! μου είπαν. "Από πότε έχετε να 'ρθείτε;"
Δεκτόν. Ο κόσμος αλλάζει, εξελίσσεται, πάμε μπροστά. "Εσύ μένεις πίσω, κυρά Κατερίνα, σπρώξε το καρότσι και προχώρα και ψάξε να βρεις που είναι το "προϊόν" σου... είπα στον εαυτό μου και προχώρησα.
..............
Τί προχώρησα;
Και προχωρούσα και προχωρούσα και βαριανάσαινα  και πονούσαν τα πόδια μου.... απ' τα ακατάλληλα για τζόκινγκ, παπούτσια.
Πέρασα διαδρόμους και στενάκια, είδα όλα τα είδη που είχε το μεγάλο μαγαζί, θέλοντας και μη.
Πριν καν, βρω το "προϊόν" μου, είχα αρχίσει να δυσανασχετώ.
Αναγκαστική πορεία και περάσματα, ανάμεσα σε ράφια, κι όλο ρώταγα που υπάρχει έξοδος και ταμείο (αφού βρήκα το "προϊόν", κι αυτό το πήρα, μόνο για τον κόπο που έκανα, τα ατέλειωτα ταμπελάκια, κρεμασμένα ψηλά, αυτά που έδειχναν την αναγκαστική πορεία της μίας και μοναδικής εξόδου και (ταμείων), με είχαν θυμώσει και κυρίως με είχαν προσβάλλει ως άνθρωπο.
Κοίταζα για παράθυρο...
Για αέρα...
Πουθενά.
Ράφια με πανέμορφα παιχνίδια κι άλλα είδη, να είσαι πλούσιος, να τ' αγοράσεις όλα, αφού βρεις έξοδο με ταμείο, και ν' αρχίζεις να χαρίζεις σ' ΟΛΟΝ τον κόσμο!
Το σκέφτηκα εκείνη την στιγμή.
Ποιο εύκολο μου φάνηκε το να γίνω πλούσια, παρά να βρω έξοδο...
Αν έδιναν και πατίνια... μαζί με το καρότσι...
Ρώταγα υπαλλήλους και ξαναρώταγα.
Γελούσαν...
"Ενώθηκαν τρία μαγαζιά, ναι, να το ξέρετε για την επόμενη φορά, πρέπει να περπατήσετε 1; (1μιση χιλιόμετρο; δε θυμάμαι ακριβώς, να μην πω και ψέμα), την επόμενη φορά να φορέσετε βολικά παππούτσια..." μου το είπαν και στα ταμεία και αγόρια και κορίτσια.
Είχα χιούμορ... η γριά! φαίνεται...
...ΜΑ, δεν είναι αυτό!
Περισσεύει το δικό μου μάθημα και πάθημα, μπροστά στον τόσο κόσμο που είδα εκεί μέσα. Μανάδες με πολλά παιδάκια, άλλα αγκαλιά, άλλα μέσ' τα καρότσια, γιαγιάδες, νέοι, ουρές στους διαδρόμους, πατείς με, πατώ σε, δεν ήταν θέμα κάλου και πόνου, ήταν η λογική σκέψη, πως σε μια στραβή (έκτακτο υγείας πελάτου, ενός σεισμού, μιας πυρκαγιάς, κ.λ.π.) αυτός ΟΛΟΣ ο αμέριμνος κόσμος... τί θ' απογίνει;
Αυτό, με τρέλαινε σα σκέψη, κι όμως απ' ότι έδειχνε η πράξη, δεν έβλεπες παράθυρο, μόνο ηλεκτρικά φώτα...
Θα μου πεις, υπάρχουν γεννήτριες, κι όλα τα απαραίτητα, αλίμονο, αν ΤΟΣΟ μεγάλα καταστήματα, δεν τηρούν τις νόμιμες ανθρώπινες προϋποθέσεις!

Όμως... δεν ξέρω. Βιαζόμουνα, θέλω να πιστεύω πως ακόμα είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος, ένιωσα την ανάγκη να βγω, δεν υπήρχε λόγος να "τιμωρούμαι", διασχίζοντας χιλιόμετρα, μπορώ δε μπορώ, ένιωσα σαν ζώο, σαν "παιχνίδι" τους, είμαι ειλικρινής και το γράφω.
Τόσα ταμεία σε μία και μοναδική έξοδο, γιατί;
Τόσο δύσκολο είναι να μοιραστούν και σε άλλες κλειδωμένες πόρτες, που είναι μόνο για το προσωπικό;
Πόσο θα στοιχίσει στο μαγαζί;
Πόσο θα στοιχίσει, όμως, αν κάποιος πάθει ανακοπή, για χ λόγους, να μην πω και περισσότεροι για χίλιους άλλους λόγους;

...Κι ύστερα, έπρεπε να περπατήσω κι άλλο, πάλι, να κάνω ολόκληρο κύκλο, για ν' αφήσω το μεγάλο και βαρύ καρότσι μου, να πάρω το ευράκι μου...

Δημοσιογράφα δεν είμαι, μα Άνθρωπος και παθούσα, ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ και ΑΙΤΙΑΣ, υπήρξα, το να μην ξαναπάω, το μόνο εύκολο, μα επειδή πηγαίνουν άλλοι και μάλιστα πολλοί, κι επειδή ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, (για την υγεία και την ψυχολογία του κόσμου), το γράφω, για ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ, ακόμα και του ίδιου του μαγαζιού.

Αυτά και εν πολλοίς και αρκετά καθυστερημένα. Αν ξεσπούσα εκείνο το βράδυ, θα είχα γίνει πρωτοσέλιδο.
Δεν μ' αρέσει να υποτιμούν την νοημοσύνη μου.
Δεν είμαι ζώον. (κι αυτά έχουν δικαιώματα)
Είμαι άνθρωπος.
Όφειλαν να ενημερώνουν με εξωτερικές ταμπέλες, πως η έξοδος είναι μετά από χίλια τόσα μέτρα περπάτημα, υπευθύνη των πελατών η είσοδος, κ.λ.π. όπως κάνουν και στις βαθιές θάλασσες...

2 σχόλια:

  1. Yg.Συζητώντας το εδώ και καιρό με γνωστούς και φίλους, άκουσα διάφορα, όπως:

    Έτσι είναι τα πολυκαταστήματα. Σ' αναγκάζουν να δεις όλα τα προϊόντα, για να ξεχαστείς να αγοράσεις.

    Στο δικό μας Τζάμπο, έχει πολλές εξόδους και ταμεία. (Άλλη πόλη).

    Καλά που μου το είπες, να μην πάω, γιατί έχω κλειστοφοβία!

    Εγώ πάω για να περάσω την ώρα μου, όταν δεν έχω τι να κάνω. Παίρνω και κάτι, αν έχω λεφτά.

    Πάω αναγκαστικά για τα παιδιά (και τα εγγόνια, είπε άλλη κυρία).

    Προσωπικά δεν πάω, γιατί μαλώνω με τα παιδιά.Θέλουν απ' όλα και δεν καταλαβαίνουν πως είναι άδεια η τσέπη.

    Δε βγαίνεις συχνά, γι' αυτό! Εμείς το συνηθίσαμε! Λες κι είσαι από χωριό, μου είπε άλλη... πρωτευουσιάνα, που είναι από μικρότερο χωριό απ' το δικό μου...


    Ναι, είμαι από χωριό, όχι όμως από στάβλο.
    Ο Βόλος είναι αρκετά μεγάλη επαρχιακή πόλη, μα ωφείλει να σέβεται το κάθε μαγαζί της, ΟΛΟΥΣ τους χωριάτες πελάτες της Θεσσαλίας, μορφωμένους και αγράμματους, υγιείς ή όχι, νέους και γέρους, ακόμα και σαν κι εμένα... την παράξενη... την μέσα σ' όλα, αλλά και απ' έξω απ' όλα, όταν υποτιμούν ή με "χρησιμοποιούν" ή με "παίζουν".

    Συμπέρασμα: Η ζωή μπορεί να έχει δυο πόρτες, στα Τζάμπο της επαρχίας απαιτούνται πολλές, γιατί παραμένουμε χωριάτες και αταξίδευτοι.
    Η αιτούσα
    Κατερίνα Δεσπότη - Σταματίου - Παπαθεοδώρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κόπυ Φεις, γιατί Ελπίζω στις διορθώσεις, ΠΑΝΤΑ!

    φωτογραφία! Ναι, όπως το λέει: Τελικά, τα παιχν...
    2 σχόλια
    2Katerina Diamantakou και Lamprini Tisolmi
    Μου αρέσει!
    Σχολιάστε
    Κοινοποιήστε
    Σχόλια
    Katerina Diamantakou
    Katerina Diamantakou Το ίδιο ακριβώς έπαθα κι εγώ κι η κόρη μου.κι πολύ απλά δεν ξαναπήγα γιατί ένιωθα ότι θα πέθαινα.οτι δεν είχα αέρα να αναπνεύσω.θα έσβηνα.βγαινοντας είπα ποτέ πάλι ξανά αυτό το λάθος.δεν ξαναπατησα κι ούτε πρόκειται.κι όπως πιστεύω πολλοί άλλοι μαζιε μένα κι σένα.φιλακια.
    Διαχείριση
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 9 ώρες
    Κατερίνα Σταματίου-Παπ
    Κατερίνα Σταματίου-Παπ Χαίρομαι που συμφωνούμε Κατερίνα μου κι ελπίζω πως έστω και μιλώντας λίγοι, μπορεί να λυθεί το πρόβλημα, για το ΚΑΛΟ, όλων! Σκοπός μας δεν είναι να μην δουλέψει το μαγαζί. Σκοπός είναι, να προλάβουμε κάθε κακό και να νιώθουν ασφάλεια και όμορφα, όλοι όσοι πηγαίνουν! Φιλάκια κι από μένα!
    1
    Διαχείριση
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 37 λεπ.
    Katerina Diamantakou
    Katerina Diamantakou Τις καλύτερες ευχές μου για τα παιδιά.υγεια ευτυχια
    1
    Διαχείριση
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 26 λεπ.
    Κατερίνα Σταματίου-Παπ
    Κατερίνα Σταματίου-Παπ Σ' ευχαριστώ!!! Να είσαι ΚΑΛΑ κι εσύ και η αγαπημένη οικογένειά σου! Τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ σας εύχομαι, συν, ΚΑΛΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ! (Και για το αποπνικτική... σκέψου να είσαι ΧΑΠ, όπως εγώ... πως έννιωσα. Όπως και νά 'χει, όταν μπαίνεις σ' ένα μαγαζί, δεν επιβάλλεται να δείξεις το ιατρικό ιστορικό σου! Είναι υποχρεωμένο εκείνο για την υγειή ασφάλεια του πελάτη. Αναπηρικό αμαξίδιο, δε νομίζω πως μπορεί να μπει. Ούτε στο παζάρι, δεν συμβαίνει αυτό!)
    Διαχείριση
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 18 λεπ. · Τροποποιήθηκε
    Κατερίνα Σταματίου-Παπ

    Απαντήστε...


    Αλκιβιάδης Γεωργούδης
    Αλκιβιάδης Γεωργούδης Να γνωρίζετε όμως πως μπορεί να ναι πρόβλημα η μεγάλη πορεία αλλά μεγαλύτερο θέμα είναι η έλλειψη τουαλέτας μέσα στο κατάστημα
    1
    Διαχείριση
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 7 ώρες
    Katerina Diamantakou
    Katerina Diamantakou Κι αυτό φυσικά αλλά αποπνικτική ατμόσφαιρα.κανενα σεβασμό στον πελατη
    1
    Διαχείριση
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 7 ώρες
    Κατερίνα Σταματίου-Παπ
    Κατερίνα Σταματίου-Παπ Αλκιβιάδη, αν μου προέκυπτε κι αυτό και το μάθαινα... το πολύ πολύ, να μου συνιστούσαν να φοράω πάνες γήρατος! Δε μπορεί να στέκει αυτό που λες! Εδώ σε μικρά μάρκετ και επιβάλλονται απ' τον νόμο, τουαλέτες! Μπορεί κάποιος υπάλληλος να σου απάντησε απερίσκεπτα.... Την αναγκαστική διαδρομή όμως, ανάμεσα στα στενά ράφια, δεν μπορούσαν να την κρύψουν, φαίνεται. Ένας να έπεφτε, θα γινόταν.... ραφομάζεμα... Ούτε να το σκέφτομαι! Τέλος! Είμαι αισιόδοξη, θα λυθεί το θέμα, γιατί επείγει, και γιατί τις σελίδες μου, μπορεί να τις διαβάζουν λίγοι, μα... δεν είναι τυχαίοι. Επειδή είμαι όμορφη... λες, να με "κυνηγούν" και να μου κλείνουν το στόμα... οι χάκερς; Ξέρουν ότι "βαράω" ψαχνό, όταν μας θεωρούν πρόβατα. Αυτά, να είσαι ΚΑΛΑ!
    Διαχείριση
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 25 λεπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή