Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΧΑΝΟΣ:”ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ”

ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΧΑΝΟΣ:”ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ”

***


ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΧΑΝΟΣ:”ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΟΙ Από τους ηθοποιούς εκείνους που έχουν αφήσει το δικό τους προσωπικό στίγμα όλα αυτά τα χρόνια στον καλλιτεχνικό χώρο με αρκετά αξιόλογες δουλειές και διαχρονικές μέχρι και σήμερα στα μάτια του θεατή!


Ο Ταξιάρχης Χάνος με αφορμή την πρεμιέρα της μουσικής παράστασης
“Συνοικία Ασμάτων” με τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη και τον Γ. Μπέζο επί σκηνής, μίλησε αποκλειστικά στον Πάνο Σταματόπουλο και στο Checkinart για πολλά και ενδιαφέροντα θέματα!


Kαλώς ορίσατε στο Checkinart! Tι πιστεύετε ότι θα πάρει ο κόσμος φεύγοντας από τη φετινή μουσική πρόταση “Συνοικία Ασμάτων” στην Ακτή Πειραιώς;
Αρχικά δεν πιστεύω ότι θα πάρει κάτι αλλά θα θυμηθεί κάτι γιατί το συνολικό στήσιμο του προγράμματος και η επιλογή των τραγουδιών κινούν την χορδή της μνήμης. Από όλο αυτό θεωρώ ότι θα μάθει και η νέα γενιά καθώς αυτό που έχουμε ετοιμάσει, έχει μια παράδοση στο ελληνικό γλέντι και ο καθένας θα έχει δει τους γονείς του και τους παππούδες του σε ένα τέτοιο σκηνικό το οποίο πιθανόν να μην του άρεσε αλλά μεγαλώνοντας θα έχει δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα ως προς αυτό. Το πρόγραμμα μας είναι μια καθαρά ελληνική μνήμη με πολύ καλή ελληνική μουσική και με εκπληκτικούς μουσικούς επί σκηνής.
Νομίζω ότι η παράσταση μας θα θυμίσει στους παλαιότερους πολλά πράγματα όπως το κέφι, την ανάμνηση αλλά και τη μνήμη των γιορτών αλλά και στους νέους την παράδοση των δικών τους ανθρώπων και έτσι θα δημιουργηθεί ένας συγκερασμός πραγμάτων .
Μέσα σε μια Αθήνα 1000-1500 μουσικών αλλά και θεατρικών παραστάσεων, τι θεωρείτε ότι επιθυμεί να δει ο θεατής και τι είναι αυτό που θα του κάνει το κλικ για να επιλέξει στην έξοδο του;
Aυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να το γνωρίζω απόλυτα! Για μένα σημαντικό κριτήριο για να μπω σε μια νέα δουλειά είναι οι άνθρωποι που την απαρτίζουν αλλά και η κοινή αισθητική μας για τα πράγματα. Έτσι  θεωρώ ότι αν υπάρξει μια αρμονία σε αυτά τα δυο επίπεδα, τότε ο κόσμος θα παρασυρθεί από αυτό και θα πει το ναι σε μια δουλειά ή θα τον απωθήσει στην αντίθετη περίπτωση. Συγκεκριμένα στη Συνοικία Ασμάτων πιστεύω ότι και οι 3 μας επί σκηνής αλλά και οι μουσικοί και τα νέα παιδιά που συμμετέχουν, είμαστε μια ομάδα η οποία πάλλεται με έναν πολύ ωραίο τρόπο, κάτι που θα αρέσει πολύ στο κόσμο.


Έχετε περάσει όλα αυτά τα χρόνια από τον χώρο της τηλεόρασης με σπουδαίες παραγωγές που μέχρι και σήμερα έχουν φανατικό κοινό και παραμένουν διαχρονικές στη προτίμηση του κόσμου. Πώς βλέπετε το σημερινό τηλεοπτικό πεδίο;

Παρακολουθώ αρκετές σειρές που παίζονται και σε καμία περίπτωση δεν είμαι εκτός απλώς δεν κάθομαι να παρακολουθήσω με έναν τρόπο που μου δημιουργεί έναν εθισμό.
Τι είδους πρόταση θα σας έκανε το κλικ για να επιστρέψετε στα τηλεοπτικά γυρίσματα του σήμερα;
Πρώτο από όλα θα ήταν το σενάριο, οι συντελεστές που απαρτίζουν μια παραγωγή  αλλά και οι συνθήκες που θα είχα μπροστά μου. Λόγω του ότι ο χρόνος μου είναι αρκετά πιεστικός καθώς έχω αρκετά πράγματα μπροστά μου όπως τα μαθήματα τα οποία πραγματοποιώ αλλά και η σκηνοθεσία που κάνω στην Ομάδα Θέσις και στη παράσταση  Δον Κιχώτης η οποία θα παίξει ξανά από 21/1 στο Θέατρο Άλφα Ιδέα, είναι λίγο δύσκολο να προγραμματίσω κάτι τηλεοπτικό αυτή τη περίοδο. Αν έρθει μια τηλεοπτική πρόταση η οποία μου κεντρίσει το ενδιαφέρον και μου αρέσει πολύ, τότε θα πω αμέσως το  ναι γιατί δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο λόγο ώστε να είμαι εκτός τηλεόρασης.
Έπειτα από πολλές επιτυχίες όλα αυτά τα χρόνια και έχοντας δει τα καλά και τα κακά του επαγγέλματος, πως θα διαχειριστείτε τις σημερινές κριτικές για τη δουλειά σας οι οποίες πλέον θα μεταφερθούν και στο κομμάτι του διαδικτύου;
Νομίζω ότι παλαιότερα στο ξεκίνημα μου στο χώρο οι κριτικές ήταν πιο αυστηρές και είχαν μια άλλου είδους αξιοκρατία σε σχέση με το σήμερα. Αν μπεις στο τριπάκι να απολογείσαι για την όποια κριτική προς το πρόσωπο σου, θα χαθείς. Θα πρέπει να παρακολουθείς ότι γράφεται και να λειτουργείς ανθρώπινα χωρίς να είσαι αφοριστικός, χρησιμοποιώντας ότι γραφτεί ως παράδειγμα για την  μετέπειτα πορεία σου στο χώρο. Η κάθε γενιά το παλεύει με τον δικό της τρόπο όπως και εμείς αντιμετωπίσαμε δυσκολίες, έτσι και η νέα γενιά έχει και αυτή ένα δύσκολο δρόμο μπροστά της.



Έχετε ακόμα κάποιο καλλιτεχνικό όνειρο στη ζωή σας;
Έχω όνειρο να διεκδικώ συνεχώς και να δουλεύω πάνω στη ανάγκη μου του να κάνω αυτή τη δουλειά όχι μόνο για την ματαιοδοξία μου αλλά και για δημιουργικούς λόγους.



***

Πηγή

Σχ. Και δεν του "φαίνονταν" του Ταξιάρχη, ότι είχε τέτοια προσόντα!
Κάποια εποχή ήμασταν συμμαθητές. Μετά χαθήκαμε. Τελευταία τον πέτυχα στο Φεις και κατάλαβα από φωτογραφίες, πως ασχολείται με το Θέατρο, απόψε τον είδα και να τραγουδάει, "Εύγε" του!
Με εξέπληξε ευχάριστα!
Ότι καλύτερο του εύχομαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου