Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Επιλογές...

Είχα επιλογές!
-"Πάμε για τσίπουρο!"
-"Έχει κι Εκκλησία!"
- "Πήγαινε και μετά πάμε για τσίπουρο!"

...Ντεν πήρα, τίποτα απ' τα δυο! Έχω επιλογές, πολλές! Προτιμώ τις πυτζάμες, είναι άνετες!

...Έλεγε που λες, κάτι λαϊκά, όταν έκανα δουλείτσες, πήγα κι ήρθα!

Άκου:


ΠΑΛΙΑ ΛΑΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ!!!!!MIX - ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΛΑΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ


Έπιασα καρέκλα στο "σε συνήθισα τόσο", κι εννοώ το ίντερνετ! Με καλύπτει, ειδικά τον χειμώνα! Όσο αντέχω στην καρέκλα, μετά έχει και βιβλία μισά, που θέλουν τέλειωμα... 


Λίτσα Διαμάντη - Σε συνήθισα τόσο


Μετά είχε Ρία Κούρτη, αλλά κάνοντας την ανάρτηση και γυρίζοντας πίσω, μ' έπιασε ο χάκερ, κι αλλάζει τα δεδομένα, με "παράνομή μου αγάπη" στην τώρα συνέχεια.
Δεν θα του περάσει, πάω να βρω την Ρία!


ΡΙΑ ΚΟΥΡΤΗ - Μάτια που δεν βλέπονται


Δε σου λέω, τι μου θυμίζει!
Να, που δεν πεθαίνει κανείς!
Αυτό το "αγάπη μου", της Ρίας, άφησε εποχή!

Εν τω μεταξύ, της Θάλειας το ξέχασα.
Το βρίσκω και τέλος το πάρτυ από δω.
"Γιατί μένω;" θα πεις...
150 μπλογκ βόσκουν στον αέρα, κι άλλα τόσα μπορώ ν' ανοίξω.
Μπορώ να πάω και στο φεις, να δω και το χωριό μου...

Απλά, βολεύτηκα. Μην τρέχει κι ο Χάι - πι πι, που δεν είναι ένας... Πολλοί οι χάι και άνετοι... Ας είναι.

Ναι, εύρηκα! Αυτό ήταν! Πριν την Ρία!


ΘΑΛΕΙΑ - ΠΡΙΝ ΓΝΩΡΙΣΩ ΕΣΕΝΑ.


...Εποχές παλιές, νοσταλγικές!

Δε θα τ' αφήσω να με πάει σε μελαγχολίες, με τίποτα!

Πάμε, δυναμικά!

ΚΑΛΟ ΣαββατοΚύριακο!


Η πρόγνωσή σας...
Όμως, εγώ...

Έχει και το "Άννα, μη κλαις", παρακάτω, κι άλλο, κι άλλο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου