Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Ο Κωνσταντίνος Σ. Βασιλακάκος, ο μόνιμος κάτοικος στο Πετρίλο! (κάτοικοι κάτω από 14 άτομα) ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ! "ΕΥΓΕ", Κωνσταντίνε!

Ώρα για καινούργιο βίντεο!
Η σημερινή μέρα έχει ντύσει το χωριό μας στα λευκά με κοντά στα 10 εκατοστά χιόνι. πριν λίγο άρχισε πάλι να χιονίζει. οπότε είναι καιρός να κάνω ένα βίντεο και να σας παρουσιάσω την σημερινή χιονόπτωση. το βίντεο θα ανεβεί στο δεύτερο κανάλι που έχω. Όσοι δεν έχετε κάνει εγγραφή, να κάνετε για να μπορέσετε να το δείτε 

YOUTUBE.COM
Το παρόν κανάλι έχει σκοπό να αναδείξει το χωριό Πετρίλο στον κόσμο. Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Βασιλακάκος. Κατάγομαι από το Πετρίλο. Το χωριό μου Πετρίλο υπάγ...




***

13/12/2018│Χιονόπτωση στο Πετρίλο. 10cmΧιόνι!!!



***


Δημοσιεύτηκε στις 13 Δεκ 2018

ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ 283

Σε αυτό το βίντεο σας παρουσιάζω την πρώτη χιονόπτωση που έντυσε στα λευκά το χωριό. Σήμερα, 13 Δεκεμβρίου 2018 είχαμε την χαρά να δούμε το χωριό μας στα λευκά! Η χιονόπτωση πρέπει να ξεκίνησε τις βραδυνές ώρες, μετά τις 2 και μισή το βράδυ μιας και μέχρι τότε δεν έριχνε χιόνι. Στις 8 και μισή το πρωί που άνοιξα τα μάτια μου, το χωριό ήταν ντυμένο στα Λευκά. Η τελευταία χιονόπτωση που θυμάμαι ήταν κοντά στις 27 Φεβρουαρίου 2018. Στα τέλη Νοεμβρίου φέτος είχε κάνει λίγο χιονόπτωση αλλά δεν την κράτησε καθόλου. Είναι υπέροχο να ζεις μόνιμα στο χωριό και να μπορείς να απολαμβάνεις τοπία σαν αυτά εδώ. Δεν υπάρχει πιο μαγικό!!!! Ελπίζω να βρήκατε αυτό το βίντεο ευχάριστο και ενδιαφέρον. Προσπαθώ με όλη μου την καρδιά να σας μεταφέρω θετική ενέργεια και έναν άλλο τρόπο ζωής, έναν ξεχασμένο που υπάρχει εδώ στα βουνά. Θα χαρώ πολύ να σας δω συνδρομητές στο κανάλι μου (πατήστε το καμπανάκι για να βλέπετε πάντα τα νέα βίντεο) γιατί σκοπεύω να μοιράζομαι μαζί σας βίντεο που θα σας ταξιδεύουν εδώ στο χωριό και σε άλλες εποχές! Μην ξεχάσετε να κάνετε like γιατί βοηθάει στην αξιολόγηση του youtube καθώς και να μου πείτε την γνώμη σας για αυτό μου το βίντεο. Την Αγάπη μου για όλους εσάς. Κωνσταντίνος. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Εξοπλισμός Βίντεο: Nikon D850, Nikkor Af-S 14-24 f/2.8G Επεξεργασία/μοντάζ βίντεο: Adobe Premiere CC2017 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Επικοινωνήστε μαζί μου εδώ: Facebook profile: https://www.facebook.com/Vasilakakos.... Facebook page: https://www.facebook.com/Konstantinos... Instagram: https://www.instagram.com/konstantino... Twitter: https://twitter.com/Kon_Vasilakakos 500px :https://500px.com/Konstantinos_Vasila... E-mail: Konstantinosvasilakakos@gmail.com ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***

Στιγμές απελπισίας στο Πετρίλο



***
~~Διαβάστε την περιγραφή.~~~ Το παρόν βίντεο αποτελεί ένα ερασιτεχνικό ρεπορτάζ που δημιούργησα με σκοπό να παρουσιάσω την τραγική κατάσταση που επικρατεί στο χωριό μου Πετρίλο. Συγκεκριμένα η πρώτη τοποθεσία βρίσκεται στον κεντρικό άξονα που συνδέει τον συνοικισμό Βασιλάδες με το Πετρίλο. Η δεύτερη τοποθεσία βρίσκεται στο ίδιο ποτάμι όπου και η γέφυρα αποτελεί πέρασμα που οδηγεί στον νερόμυλο του Μαργάρη καθώς και τον δασικό δρόμο που συνδέει τους Βασιλάδες με την εκκλησία του Αγίου Δημητρίου και την συνοικία Μάγειρος Πετρίλου. Το παρόν πρόβλημά που αντιμετωπίζει η συνοικία μου υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια. Η κατάσταση άρχισε να επιδεινώνετε το 2015 όπου μια μεγάλη νεροποντή ήταν αρκετή για να γίνει η αρχή του κακού και παράλληλα να ξυπνήσει ο κόσμος. Το 2013 είχα κατέβει στην βάση του ποταμού πριν αυτό καταστραφεί και καταλήξει όπως είναι σήμερα. Παρατήρησα ότι το τσιμεντένιο γεφύρι είχε μπαζωθεί και πως ήταν πια στον αέρα. Παρά το γεγονός ότι ενημέρωσα τους χωριανούς, κανένας δεν έδωσε σημασία. Τώρα πια όλοι έχουν φοβηθεί και συνέχεια αναφέρουν σε τοπικές συνελεύσεις για το ποτάμι της Λεύκας. Η τοπική αυτοδιοίκηση γνωρίζει εδώ και καιρό την κατάσταση αλλά δεν έχει κάνει τίποτα. Πέρα από 2 οδικές σημάνσεις δεν έγινε τίποτα. Ο δήμαρχος αναφέρει ότι το γνωρίζει τοποθετώντας πως προσπαθεί και ότι παράλληλα έφερε αρμόδιο άτομο για να κάνει ερεύνα. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ όλοι το γνωρίζουν κανένας δεν κάνει κάτι για να βελτιώσει την κατάσταση αυτή. Επικρατεί ένα κλίμα απάθειας όπου κανένας δεν παίρνει ευθύνες... Με αυτό το βίντεο προσπαθώ να σας παρουσιάσω τα προβλήματα ωμά, όπως είναι. Σκοπός μου είναι να γίνουν γνωστά τα προβλήματα που επικρατούν στο χωριό μου Πετρίλο. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη για την ποιότητα ήχου/βίντεο. Το παρόν βίντεο βγήκε με σκοπό να αναρτηθεί μόνο στο fb. Αποφάσισα όμως να κάνω αυτό το ρεπορτάζ και να μοιραστώ μαζί σας τους προβληματισμούς μου σχετικά με το θέμα. Στόχος μου είναι να μοιράζομαι μαζί σας όλο και πιο πολλά πράγματα για το χωριό μου. Φοβάμαι ότι σε λίγα χρόνια, το μόνο που θα έχει μείνει να μας το θυμίζει οπως ήταν παλιά είναι βίντεο όπως αυτό εδώ. Θα ήμουν ιδιαίτερα χαρούμενος αν μοιραζόσασταν αυτό το βίντεο μιας και όσο περισσότεροι άνθρωποι το δουν τόσο περισσότερες ελπίδες έχουμε. Ευχαριστώ, Κωνσταντίνος Σ. Βασιλακάκος. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 1/12/2017 Τοποθεσίες: 1) Κεντρικός δρόμος στο ποτάμι της Λεύκας στους Βασιλάδες Πετρίλου. 2)Μαργαρέϊκα Βασιλάδων-Γέφυρα για τον Νερόμυλο. Εξοπλισμός βίντεο: Nikon D610 + Nikon Af-S 14-24 f/2.8 ED. Επεξεργασία βίντεο: Adobe Premiere Pro 2017. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Επικοινωνήστε μαζί μου εδώ: Facebook profile https://www.facebook.com/Vasilakakos.... Facebook page https://www.facebook.com/Konstantinos... Twitter https://twitter.com/Kon_Vasilakakos 500px https://500px.com/Konstantinos_Vasila... E-mail konstantinosvasilakakos@gmail.com ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου