Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

ΕΚΤΑΚΤΟ και ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ - Αλλάζουν την γλώσσα των ΚΩΦΩΝ, δια ΝΟΜΟΥ!

***
Φίλες και φίλοι, σας παρακαλώ πολύ. Αντιμετωπίζω ένα τεράστιο πρόβλημα, που είναι ωστόσο πιθανόν και δικό σας πρόβλημα, αν έχετε ένα τουλάχιστον ΒΑΡΗΚΟΟ άτομο στην οικογένειά σας πχ παππού ή γιαγιά.
Μόλις πριν λίγο ανέβηκε προς διαβούλευση ένα σχέδιο νόμου, σε ένα άρθρο του οποίου ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, σε μένα, σε όλους τους κωφούς αλλά και σε όλους τους ΒΑΡΗΚΟΟΥΣ. Συγκεκριμένα το άρθρο λέει ότι η νοηματική είναι επίσημα αναγνωρισμένη γλώσσα ΟΛΩΝ των ΚΩΦΩΝ και όλων των βαρηκόων της Ελλάδος. Πέραν του ότι ΔΕΝ έχει αναγνωριστεί ως γλώσσα όλων των κωφών και όλων των βαρηκόων, ο καθένας σας, με την κοινή λογική, αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι δυνατόν ο κάθε βαρήκοος παππούς και γιαγιά να έχει ως γλώσσα του τη νοηματική. Επιπλέον, πολλοί κουφοί σήμερα δεν την ξέρουμε καν, ειδικότερα τα νέα παιδιά που έβαλαν κοχλιακό εμφύτευμα από μωρά. Δεν είναι δυνατόν να επιβάλλεται ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ μια γλώσσα σε κανέναν!
Σας παρακαλώ. Κάνω έκκληση στην κοινή λογική όλων σας. Βοηθήστε με να μην μου αλλάξουν ΓΛΩΣΣΑ στα 45 μου και αφού έχω ήδη τιμηθεί με το κρατικό βραβείο ποίησης στην Ελληνική γλώσσα, γεγονός για το οποίο είμαι ιδιαίτερα υπερήφανη. Βοηθήστε με να μην με πληγώσει αυτή η πατρίδα.
Ελάτε να σχολιάσετε κι εσείς στη διαβούλευση. Πρόκειται για θέμα που αντιβαίνει κάθε λογική. Σας παρακαλώ. Σας περιμένω.
Το σχόλιό μου : Ονομάζομαι Σοφία Κολοτούρου, είμαι κωφή και έχω σοβαρό πρόβλημα με το άρθρο 1 έψιλον. Είναι εντελώς παρανοϊκό να ψηφιστεί αυτό, όταν δεν ψηφίστηκε ούτε καν πέρσι τον Σεπτέμβρη. Από που κι ως που γλώσσα των κωφών και των βαρήκοων η νοηματική; Ξέρει ο κάθε βαρήκοος παππούς στο καφενείο νοηματική; Δεν μπορούμε να το δεκτούμε αυτό, αντιβαίνει και στην κοινή λογική και μας αλλάζει τη γλώσσα δια νόμου! Στο ν. 4488/2017 (Α’ 137) δεν έχει διατυπωθεί ρητώς το ποιανού γλώσσα είναι. Τώρα, με αυτή τη διατύπωση μας αλλάζετε τη γλώσσα...! Προσωπικά είμαι κουφή για περισσότερο από 40 χρόνια, στη διάρκεια των οποίων δεν έμαθα ποτέ νοηματική, γιατί δεν μου χρειάστηκε για να επικοινωνήσω. Δεν είναι δυνατόν να δεχτώ ότι θα ψηφιστεί διά νόμου ότι η γλώσσα μου δεν είναι η ελληνική! Γλώσσα στην οποία έχω τιμηθεί με το κρατικό βραβείο ποίησης πριν λίγους μήνες. ---------- Θεωρώ απαράδεκτο το άρθρο -------- ε) Ελληνική νοηματική γλώσσα: η επίσημα αναγνωρισμένη και ισότιμη με την ελληνική γλώσσα γλώσσα των κωφών και των βαρήκοων·
Κολοτούρου Σοφία , ιατρός κυτταρολόγος, συγγραφέας, ποιήτρια, πρόεδρος του ΔΣ ΑΚΟΥΣΤΗΡΙΞΗ, κουφή από παιδί και με μοναδική γλώσσα επικοινωνίας, γραπτά και προφορικά την ελληνική.
ΥΓ: Παρακαλώ κοινοποιήστε το παντού
OPENGOV.GR
Για τους σκοπούς της παρούσας ισχύουν οι κάτωθι ορισμοί:α) πάροχοι υπηρεσιών μέσων μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας: είναι i) οι…
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχόλια
Ariadni Antonaki Πού είναι το σχόλιό σου; Δεν το βλέπω, θα εμφανιστεί αργότερα;
Διαχείριση
Άννα Σταμπέλου Εγώ το έκανα αντιγραφή πριν το κοινοποιήσω, δεν έβγαινε το σχόλιο.
Διαχείριση
Ariadni Antonaki Όχι, εννοώ στη σελίδα του opengov, δεν το βλέπω. Έγραψα κι εγώ, αλλά ούτε το δικό μου το βλέπω, ίσως παίρνει κάποιο χρόνο
Διαχείριση
Tzeni Gablia Ariadni Antonaki μαλλον τα ελεγχουν οπως λεει δεξια για το αν πληρουν τις προδιαγραφες , να μην προσβαλουν δικαιωματα αλλων να εχουν σαφως σχεση με το αρθρο κλπ. Θα τα βαλλουν μαζεμενα ελπιζω . εγραψα κι εγω. Καλεσα κι ολα τα μελη του συλλογου ΑΚΟΥΜΠΩ να συμμετασχουν . Ας ελπισουμε να μην σας αλλαξουν τη γλωσσα Sofia Kolotourou ! Ολα να τα περιμενεις βεβαια , εδω τοσα χρονια σας εχουν αλλαξει τον αδοξαστο !!!
Διαχείριση
Inopi Koskinidi Μακάρι να σας βοηθήσουν οι κοινοποιήσεις μας, καλή επιτυχία.
Διαχείριση
Χρήστος Μουλώτσιος Σχολίασα και περιμένω να εγκριθεί. Με την ευκαιρία σε συγχαίρω για τον αγώνα που δίνεις, εύχομαι να μη χάσεις ποτέ το κουράγιο σου.
Διαχείριση
Ζωή Μπέλλα Υποστηρίζουμε τους αγώνες σου, Σοφία.
Διαχείριση
Dimitris Kolotouros Θα θεωρούσα χρήσιμο να ασχοληθείς με το άρθρο 3 περισσότερο από το θέμα της γλώσσας. Συγκεκριμένα, αναφέρεται πως στους ιδιωτικούς σταθμούς η υποχρέωση θα είναι μόνο δελτία ειδήσεων 7 λεπτών τη μέρα και 4 ώρες εβδομαδιαία υποτιτλισμός σε σειρές κλπ. ΑσΔείτε περισσότερα
Διαχείριση
Dimitris Kolotouros Επίσης, θα μπορούσες να ξεκινήσεις ένα ψήφισμα με αποδέκτη το υπουργείο ψηφιακής πολιτικής εδώ: https://secure.avaaz.org/el/petition/start_a_petition/?source=splh
Διαχείριση
Νέο ψήφισμα
SECURE.AVAAZ.ORG

***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου