Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

"Mόλις γίνεις μαμά, θα καταλάβεις".

Κάποτε μου έλεγε η μητέρα μου, "μόλις γίνεις μαμά θα καταλάβεις".
Τσίριζα, φώναζα, τσαμπουκαλευόμουνα. Μέχρι που έγινα μαμά και τα πήρα όλα πίσω. Αυτόματα. Τα φαγα, τα κατάπια, τα λούστηκα. Έίναι ένα μυστηριώδες κόκκινο κουμπί εκεί κάπου, που μόνο η ίδια η ύπαρξη του παιδιού μπορεί να το πατήσει. Τα υπόλοιπα είναι απομιμήσεις. Μόνο αυτό ξέρει που βρίσκεται και νταν, το πατάει και μπαμ. Και όλες οι θεωρίες, όλα τα "εγώ δεν θα είμαι έτσι", "εγώ θα έκανα αυτό" και πόσα άλλα, αλλάζουν με διαστημική ταχύτητα

στο δια ταύτα, στο εδώ και τώρα. Και ναι, προσπαθείς να μην προδώσεις εντελώς τον τότε αγριεμένο σου εαυτό που έβγαζε λόγους, αλλά έλα που είναι το πιτσιρικάκι εδώ και σου φεύγει και η μαγκιά και οι θεωρίες. Αν δεν το βιώσεις δεν έχεις ιδέα τι είναι, πώς είναι και όλες οι θεωρίες σου φαντάζουν μια ταινία ουτοπικής φαντασίας.
Συμβουλή, αν δεν έχεις την εμπειρία, μη μπλαμπλαρίζεις εύκολα. Χωρίς εμπειρία, όλα είναι θεωρίες.
Σκληρό, αλλά αληθινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου