Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Άρωμα Λαμπρινής Τζούρκα


Άγνωστες λεπτομέρειες από τη ζωή της Χαλκιδαίας ηθοποιου Ελένης Χατζηαργύρη, όπως μας τις αφηγήθηκε η εγγονή της -επίσης ηθοποιός-, Σάννυ Χατζηαργύρη.
SQUARE.GR

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
"λίγες γραμμές... έτσι..."
Ένα βιβλίο ακόμα 
Ανάμεσα στα τόσα
Ένα μήνυμα ακόμα
Ανάμεσα στα πολλά
Lamprini T.

"λίγες γραμμές... έτσι..." Ένα βιβλίο ακόμα Ανάμεσα στα τόσα Ένα μήνυμα ακόμα Ανάμεσα στα πολλά βιβλίο Lampr...
POIHSHLEPTOY.BLOGSPOT.COM

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
μέσσηντζερ...
Δεν έχω μέσσηντζερ...  
Να ξέρεις
Στα μηνύματα ό,τι θες
Να φέρεις
Lamprini T.

μέσσηντζερ... Δεν έχω μέσσηντζερ... :) Να ξέρεις Στα μηνύματα ό,τι θες Να φέρεις να ξέρεις Lamprini T.
POIHSHLEPTOY.BLOGSPOT.COM

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
***************




2 σχόλια:

  1. α αστέρι μου περαστική δύο μέρες σχεδόν μετά, τώρα το είδα...και τι ωρα... τέλος πάντων...

    χαίρομαι που σού άρεσει, αυτό με τα βιβλία ήθελα να το δεις, να που το είδες, γιατί ΤΙΠΟΤΕ δεν πάει χαμενο... φίλη μου...

    καληνύχτα, καλή ξεκούραση
    μού λείπει ο Βόλος... και άλλα εκεί...

    καληνύχτα...

    Υ.Γ. Η Ελένη Χατζηαργύρη, πάντα αγαπημένη, ίσως επειδή μού εκπέμπει... ήθος... ποιότητα... δεν ξέρω...

    φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα το κορίτσι!
    Πήγα Φεις και η αρχική μου τα έδειξε όλα μαζί στην σειρά, μόλις μπήκα!
    Δυνατή σύμπτωση!
    Τίποτα δεν πάει χαμένο, φίλη μου, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν βλέπω πολλά, στην ώρα τους! Πέρα απ' τον χάκερ, βγαίνει και κάτι ΚΑΛΟ, η αποτοξίνωση του εγκεφάλου.
    Έτσι κι αλλιώς, ότι αξίζει μένει, γι' αυτό και το βρίσκεις!
    Άσ'τον αυτην την εποχή τον Βόλο, έχει τα χάλια του!Εκτός αν πάτε για σκι!
    Αργώ με τα σχόλια, γιατί πρώτον δεν κοκκινίζει ο μπλόγγερ, κι όταν κοιτάζω δεν έχει, και στο γιαχού μου γίνεται ένας συνωστισμός ειδήσεων που ξεφεύγουν ολόκληρες σελίδες!
    Όποτε, να ξέρεις, αλλά θα σε βρω! Φιλιά της!
    Μακάρι να μην σβήνει ο Μύθος μας, Λαμπρινή! Μακάρι να είχαμε πολλούς απ' Αυτούς! Κράτα την ψηλά, να έχουμε πρότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή