Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΤΕΝΙΖΩ ΤΙΣ ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΤΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΤΕΝΙΖΩ
ΤΙΣ ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΤΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
ΤΑΣΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ-ΕΛΕΝΗ ΤΑΚΤΙΚΟΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ-ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΡΕΤΣΙΟΣ
ΣΤΟ ΕΛΛΗ'Σ ΚΑΦΕ

 
***


Θυμηθείτε εσείς το Μέθεξις, κι εγώ έχω να θυμάμαι, της προηγούμενης Τετάρτης!
Συχνά πιάνω το εαυτό μου να σιγοτραγουδά, τραγούδια που ακούστηκαν εκεί, κι είχα χρόνια να τ' ακούσω!
ΑΞΙΟΙ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ και ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
(Θα φέρω κάποια στιγμή, όλα τα βιντεάκια μου, αλλά είναι πολύ σκοτεινά, κι είν' άδικο!
Εκτός, αν, τα μετατρέψω σε ήχο και κάνω νέα βιντεάκια με λουλουδάκια!
Τόσος κόπος όμως, δε  λέει! ΚΑΛΥΤΕΡΑ να τους ακούσετε από κοντά!
Εγώ τα "κρατάω" σαν στιγμές μου. Αν τις αλλάξω, δεν έχει νόημα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου