Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΙΔΙΟ, ΙΔΙΟ, όλα ΙΔΙΑ... «στο ίδιο δίκτυο, έχει την ίδια διεύθυνση IP με αυτόν τον υπολογιστή. Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του δικτύου για βοήθεια στην επίλυση του προβλήματος.”




Λες να μην το ξέρω, τόσον καιρό;
Απλά, δεν με πιστεύουν…
«Ποια νομίζεις ότι είσαι;» μού λένε. «Λες και κρατάς τα μυστικά του κράτους!...»
Δίκιο έχουν, δίκιο έχω κι εγώ, αλλά, να δει τουλάχιστον ο κόσμος, για να με πιστέψει, να μην έχει απορίες, να προσέχει, να αναρωτηθεί τι βλέπω, τι δείχνω, αν βλέπω, αν δείχνω, τι βλέπετε, αν βλέπετε, αν ανεβαίνει, αν διαγράφεται κ.λ.π. (Καλά! Για το Φεις, δεν το συζητάω!)
Άργησαν πολύ τα Windows να με ενημερώσουν, ότι:
 «στο ίδιο δίκτυο, έχει την ίδια διεύθυνση IP με αυτόν τον υπολογιστή.
Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του δικτύου για βοήθεια στην επίλυση του προβλήματος.”
Αυτό μου βγήκε χθες, πρόλαβα και το είδα, δηλαδή…
Είχα Άγιο, αυτό που δεν έχει ο χάκερ, ο όποιος χάκερ.

Τον στέλνω λοιπόν, να πάει … με μουσικούλα αγαπημένη, κι από δω και πέρα, να ξέρετε ότι όλα μου, περνάνε από έλεγχο… Ναι;
Ακόμα και η πιο απλή φιλία.
Αυτά.
 


>>>>>>>>>>>>...

ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΓΕ.... ΑΠΌ ΔΩ, ΑΛΛΆ ΠΡΟΛΑΒΑ ΣΤΟ ΦΕΙΣ!

ελευθερη, πΙΑ!


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
Σχόλια
Λες να μην το ξέρω, τόσον καιρό;
Απλά, δεν με πιστεύουν…
«Ποια νομίζεις ότι είσαι;» μού λένε. «Λες και κρατάς τα μυστικά του κράτους!...»
Δίκιο έχουν, δίκιο έχω κι εγώ, αλλά, να δει τουλάχιστον ο κόσμος, για να με πιστέψει, να μην έχει απορίες, να προσέχει, να αναρωτηθεί τι βλέπω, τι δείχνω, αν βλέπω, αν δείχνω, τι βλέπετε, αν βλέπετε, αν ανεβαίνει, αν διαγράφεται κ.λ.π. (Καλά! Για το Φεις, δεν το συζητάω!)
Άργησαν πολύ τα Windows να με ενημερώσουν, ότι:
«στο ίδιο δίκτυο, έχει την ίδια διεύθυνση IP με αυτόν τον υπολογιστή.
Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του δικτύου για βοήθεια στην επίλυση του προβλήματος.”
Αυτό μου βγήκε χθες, πρόλαβα και το είδα, δηλαδή…
Είχα Άγιο, αυτό που δεν έχει ο χάκερ, ο όποιος χάκερ.
Τον στέλνω λοιπόν, να πάει … με μουσικούλα αγαπημένη, κι από δω και πέρα, να ξέρετε ότι όλα μου, περνάνε από έλεγχο… Ναι;
Ακόμα και η πιο απλή φιλία.

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
************

Η Κατερίνα Σταματίου-Παπ ενημέρωσε τη φωτογραφία του εξωφύλλου της.
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΣχολιάστε
Σχόλια
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Για να το βλέπετε κι όταν θα έχω κλειστά. Να προσέχετε κι εσείς και να περνάτε ΚΑΛΑ!
Διαχείριση
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση1 ημέρα
Μαρία Κουτσελίνη Τι έγινε ρε παιδι μου δεν κατάλαβα...
Διαχείριση
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση1 ημέρα
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Λέω συχνά ότι έχω προβλήματα Μαρία, αλλά δεν με καταλαβαίνετε, γιατί εδώ στο Φεις, είναι και κάπως παιχνίδι. Ένα λαικ, μια κοινοποίηση, μια φωτογραφία. Εγώ στα μπλογκς, κάνω και κόπο και μόχθο! Εσείς δεν γυρίζετε πίσω να δείτε, αν σβήστηκε κάτι από μια παλιότερη ανάρτηση, ας πούμε, γιατί δεν σας ενδιαφέρει το αρχείο. Εν ολίγοις είναι σαν να έχει κι άλλος το ίδιο δίκτυο με σένα (δηλ. τον αριθμό του τηλεφώνου σου που έχει το ίντερνετ και έχει και το ίδιο IP (κάθε υπολογιστής έχει και ένα νούμερο, ίσως και τα κινητά) ΚΑΙ: ο χάκερ, πέραν του ότι παρακολουθεί τι βλέπεις, τι γράφεις, κ.λ.π. αναιρεί ή επιτρέπει τι θα δημοσιεύσεις.Τί να εξηγήσω; Έβλεπα κουφά για μένα πράγματα, που τα κάνω δέκα χρόνια, να μην υπάρχουν, να μην δημοσιεύονται, κ.λ.π. πολλά. Όσο για εδώ, δεν το συζητάω! Αν πάω αρχική, βλέπω μόνο διαφημίσεις και όχι πολύ κοντινούς φίλους και ημερομηνίες δεκαημέρου και πίσω. Αυτά:
Διαχείριση
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση1 ημέρα
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Λες να μην το ξέρω, τόσον καιρό;

Απλά, δεν με πιστεύουν…...Δείτε περισσότερα

Διαχείριση
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση1 ημέρα
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Να φέρω και το τραγουδάκι, γιατί έτσι που τον ή τους αιφνιδίασα, ήρθαν όπως - όπως. https://www.youtube.com/watch?v=XBZ-M7AxuacΔιαχείριση
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση1 ημέρα
Basilis Laliotis Αναδυόμενα της σελίδας που βλέπατε. Συνήθως βγαίνουν αν πας να δεις ταινία ον λάιν.... Τα γουίντοους δεν εντοπίζουν από μόνα τους ούτε την τύφλα τους.....
Διαχείριση
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση1 ημέρα
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Κύριε Βασίλη, μη μου κάνετε πλάκα. Έχω μεγάλο θέμα, γι' αυτό και λείπω κι από δω και κατεβάζω σελίδες. Το πρόβλημα έχει μεταφερθεί στα μπλογκς, όμως, κι ενώ φεύγει για δημοσίευση, ξαναπάει στα πρόχειρα, και λοιπά, πολλά. Δεν έβλεπα ταινία. Φωτογραφίες ανέβαζα. Εντόπισαν αναγκαστικά, γιατί ο υπολογιστής έκανε και θόρυβο από πληκτρολόγιο, κάποιες στιγμές!Ήταν πολύ χοντρό για να τους ξεφύγει.
Διαχείριση
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση1 ημέρα
Basilis Laliotis Μπαίνουμε στο gamato ;
Διαχείριση
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση1 ημέρα
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Τι είναι αυτό; Να πάω να το βρω; Με κάνετε και γελάω, μεν, αλλά υπάρχει θέμα, δε! Χρόνια υπάρχει δηλαδή, καλώ βλάβες, φέρνω τεχνικούς, κ.λ.π. αλλά τώρα το παράκαναν και θα το ψάξω ή μόνο θα σας διαβάζω, όσο μ' αφήνουν. Καλή συνέχεια, Καλή επιτυχία με το βιβλίο του Γιάννη Τσίγκρα!
Διαχείριση
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση1 ημέρα
Δείτε περισσότερες αντιδράσειςΑπάντηση37 λεπ.Τροποποιήθηκε

20 σχόλια:

  1. ΟΤΕ έχω, ναι. Κι απ' την άλλη που έφυγα, γι' αυτό έφυγα! Ενοχλώ, λες κι είμαι βουλευτής!!!
    Να είσαι ΚΑΛΑ, χάκερ, μαζέψου τώρα, κι άσε με να παίξω μπάλα. Χάνεις και τον ύπνο σου να με ελέγχεις... Εκτός αν είστε πολλοί! Λες; Βρε, λες; Λες να είμαι τόσο σημαντικό πρόσωπο και να μην το κατάλαβα; ΠΟιος την χάρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα: Δείχνουν να με υπακούν οι "εντολές" μου, απόψε!
    Κάποιος, κάποιοι ζορίστηκαν.
    Ξέρω, μού την φυλάνε... Θα φανεί.
    Δεν με πειράζει. Είμαι αποφασισμένη.
    "Ή ταν ή πετάς", έλεγε η μάννα μου και εννοούσε το γνωστό:
    "Ή ταν ή επί τας"!
    Μεγάλωσα μ' αυτό. "Πετάω", για όσο μ' αφήσουν, ακόμα!
    Και με τ' άλλο του Ρήγα...
    "Καλύτερα μιας ώρας....κ.λ.π."
    ΑΠΑΙΤΩ ελέυθερη δικτύωση και εξασφάλιση προσωπικών δεδομένων της ζωής μου και όλων των επαφών μου.
    ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυριακή, 21 Ιανουαρίου 2018
    κυριολεκτικά θαύμασα έκφραση και σκιές!!!!

    **************
    Ο/Η Αστοριανή άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Όταν μιλάνε δυο - Γιώτα - Κατερίνα":

    Κατερίνα μου,
    Γεια-χαρά σου!

    Προσπάθησα να μπω πάλι στο γέφυρα μίλα... και δεν με άφηνε... έχει ιούς μου έγραφε..

    Ήθελα να δω τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες σου που κυριολεκτικά θαύμασα έκφραση και σκιές!!!!

    Μπορείς να μου τις βάλεις ξεχωριστά και να τις αναρτήσω;;; Βεβαίως θα το μιλήσουμε...

    Καλή σου νύχτα,
    αύριο πάω πάλι στο μωρό...
    ο Δημήτρης;;; έχει καταπέσει αρκετά κι είναι όλο νεύρα... Τώρα βλέπει ποδόσφαιρο...

    και... αν και δεν με πολυνοιάζει, μη δημοσιεύσεις τούτο το μήνυμα... Φιλιά

    **********************************

    Απάντηση: Και Γιους και Θυγατέρες, πες του, χαιρετίσματα!
    Έτσι μπλοκάρουν τις σελίδες που ενοχλούν και είναι ΤΙΜΗ ΜΟΥ, πες τους, που με κατατάσσουν σ' αυτές!
    Μη μασάς!
    Τα μωρά και τα μάτια σου, εσύ!

    Ευχαρίστως!

    **************
    Τις ανέβασα ΕΔΩ. Κι εκεί για Γιους και θυγατέρες θα σου πει!
    στις Ιανουαρίου 21, 2018
    Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
    BlogThis!
    Μοιραστείτε το στο Twitter
    Μοιραστείτε το στο Facebook
    Κοινοποίηση στο Pinterest

    Ετικέτες Γιώτα Σπανού - Στρατή, Γυναίκα, Ίντερνετ, Στιγμές, Φίλοι, Φωτογραφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις, αγαπητέ Χάι-πι-πι... μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλήτες, το κουράσατε... Παίξ' τε παραπέρα, δε σας παίρνει. Η υπομονή έχει και όρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://gefiramila.blogspot.gr/2018/01/blog-post_801.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αρκετά σου έδωσα αξία, τέλος!Έτσι κι αλλιώς, "τα μυστικά του κράτους" είναι γνωστά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοίτα να δεις, παρεμβαίνεις πολύ και θα μ' αναγκάσεις να το φτάσω πολύ μακριά.

    Το να μην έχω στα πορτραίτα μου την σημαντικότατη για μένα κουβέντα με την Ελένη Γκίκα, μπορεί και να σε προδίδει.

    Το να μην ακολουθούν οι ετικέτες την ροή τους...

    Και άλλα που τα βλέπουν άλλοι πια! Επιτέλους, δικαιώνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Βοηθάς" βλέπω, πολύ...! Ανεβαίνει ίσως, μόνο ότι επιλέγεις! Στο Φεις χθες, δεν πήγε τίποτα! Μωρέ, μπράβο! Κοιμάσαι καθόλου ή είσαι τσιπαρισμένος;
    Απλά, σε λυπάμαι, πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άιντε, χάι πι πι μου, κι αν το συνεχίσεις, εγώ θα σε κάνω ήρωα!
    Επειδή, πιόνι σου δε θα γινώ, ΧΑΙΡΕΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ώπα! Μου διαγράφεις και το σχόλιο; Μα ποια είσαι; Ποιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εν όλίγοις, δεν άλλαξε κάτι. Ελέγχομαι και αγρίως, μάλιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ήταν του Πρωϊού, με τα «εμπόδια»… (Χάϊ – Πι Πι, δίπλα, ξέρερε.

    Είχα «τιμωρία», δεν θα το πω άνωθεν, αλλά «κάτωθεν»… γιατί μόνο «κάτω» πάσας τιμής και υπολήψεως μπορεί να είσαι, όταν διακόπτεις την ακριβοπληρωμένη σύνδεση ενός νομίζοντα (σαν κι εμένα), ελεύθερου πολίτη.
    …Θα δήλωνα «βλάβη»… αλλά… βλέποντας το πότε έχω διακοπές, είναι μάταιο…
    Το ψάρι βρωμάει και στην ουρά, συχνάκις, δεν αλλάζει.
    …Ναι, δεν με πειράζει πια. Παίξ’ τε όσο μπορείτε… κλίκες και κλικάκια…
    Όσο κι αν εμποδίζετε μια Κατερίνα, (τελευταία τρύπα του ζουρνά), χίλιες θα φυτρώνουν, το ξέρετε!
    Και όχι, σίγουρα, δεν θα είμαι εγώ.
    Ευτυχώς για μένα, έχω κι άλλες δουλειές και πολλά όνειρα, όσο κι αν μου νομίζετε πως μου τα σκοτεινιάζετε.
    Ελπίδα, με λένε και Δεσπότη!
    Μ’ αυτό βγήκα στον «αέρα», αυτό κυλάει στο αίμα μου.
    Ξημερώνει πάλι, μια νέα μέρα.
    Ξέρω πως θα θέλατε πάντα νύχτα στην ζωή μας, αλλά, δεν σας κάθεται…
    Ξημερώνει. Κρυφτείτε στα λαγούμια σας, ειδικά τα πιονάκια που δεν ξέρουν για «τι» και «ποιον», ακριβώς, δουλεύουν…
    Τη μέρα είναι άλλοι άνθρωποι.
    Δύσκολα θα τους καταλάβεις, εκτός, αν πια, έχουν αρχίσει και μυρίζουν, από μακριά, σαν τα ψόφια ψάρια…

    …Και ναι, είναι περιοχές που «βρωμάνε» πολύ.
    Οι «καλοφαγάδες», όμως (με την άλλη έννοια), καταλαβαίνουν.
    Αυτά και πολύ αξία σας έδωσα, για 6ην πρωϊνήν…
    Υπερκόπωση θα πάθετε, τζάμπα μάγκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και τα υπόλοιπα, εδώ: http://gefiramila.blogspot.gr/2018/03/blog-post_436.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. http://gefiramila.blogspot.gr/2018/04/blog-post_26.html

    η λογοκρισία και η ορατότητά μου, δεν αλλάζει Κεμάλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΉΜΕΡΑ, ΜΙΛΆΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έφαγες και το σχόλιο;
    Μείνε μόνος σου στην γέφυρα!
    Πάρε και τους μετρητές σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όλα τα βιντεάκια που ανέβασα απόψε, λένε πως "φαίνεται πως αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα.... κ.λ.π. κ.λ.π."
    Ξέρω, ξέρω.
    Κι άλλοι πολλοί ξέρουν, τι αντιμετωπίζω, ΠΧΙΑ!
    Ίσως καταλαβαίνουν και από ΠΧΙΟΥΣ!
    Έτσι, με Χ και μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή