Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Της Χάϊδως...

...Κοιτάζοντας την ώρα, ακούγοντας την αναποφάσιστη βροχή στον τσίγκο, κι αφού "πήρα" μια γεύση ζωής των άλλων, θυμούμενη και τα δυο έντονα 24ωρα, τα δικά μου, (σκεφτόμενη, κι αν ήταν άλλες εποχές, τι θα έγραφα και τι θα έδειχνα), θυμήθηκα αυτό το τραγούδι... και χαμογέλασα στον εαυτό μου.

Μού το αφιερώνω και ν' αρχίσω να προσαρμόζομαι σιγά - σιγά, στις παγωμένες αναρτήσεις, όσο κι αν δεν μ' αρέσει!
Δεν έχει νόημα, το πολύ. Χάσιμο δυνάμεων, είναι. Βλάπτει, δεν ωφελεί, ειδικά στην υγεία!

Πάμε!

Τραγούδι σε ρυθμό τετράσημο Τι να σου κάνω Χάιδω μου;;;;;;;;;;;;;;;; τι να σε κάνω γιε μου. Εγώ ο μαύρος Χάιδω μ' γέρασα, κι εσύ θέλεις παιχνίδια. Θέλεις στην κούνια Χάιδω μ' βάλε με, θέλεις στη σαρμανίτσα. Με το να σ' πόδι Χάιδω μ' κούνα με, και με τα χέρια σ' γνέσε. Και με το στόμα σ' Χάιδω μ' το γλυκό, πες μας γλυκά τραγούδια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου