Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Βαλαριώτισσα Παναγία;

Παναγία Βαλαριώτισσα;

Έψαξα πολύ, μα δε σε βρήκα, Παναγιά μου, Βαλαριώτισσα! (ιντερνετικά)

Φέρνω μια γέφυρα που βρήκα...

Βόηθα μας και Σ'χώρα μας, γενικά...

Α! Δεν θέλει!

οκ. κατάλαβα!

*******

Έστω, κι έτσι!
ΕΣΥ, ΞΕΡΕΙΣ!




Έχω άλλα μπλογκ για τα της Πίστης μου, έτυχε "να 'ρθει", έτσι, απόψε!
Το νου μας, "ΚΑΤΙ" δεν πάει ΚΑΛΑ...

Αν το πρωινό όνειρο "δένει" με τα Σημάδια της νύχτας... ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ, μάς ΔΕΙΧΝΕΙ και την "ΛΥΣΗ"!
ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΒΑΘΙΑ, μέρα και νύχτα, ΜΠΟΡΟΥΜΕ!

**********************

Ανέβηκε και σαν ΦΟΝΤΟ, απ' τις εικόνες μου;
!!!!!!!!!!!!!!!

Εδώ "μιλάει" η Παναγιά, πια, παιδιά!

Εκείνη ήταν στο όνειρο, το πρωί!
Αυστηρή, θα έλεγα.

"Άσε τα όνειρα και τα "όνειρα", τα πράγματα δεν είναι καθόλου αστεία...."

και μια φωτογραφία που έχω δει παραπλήσια.

Σοκ. Παιδιά, πολλά παιδιά, έτρεχαν. Στα χέρια τους κρατούσαν....

Σοκκκκκκ. στοπ.

Προσευχή, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

***

24/3/18 Σάββατο και ώρα 6:52

Μετά τον σεισμό που ακόμα δεν έμαθα μέγεθος, βρήκα την φωτογραφία που είχα δει, αλλά στο "όνειρο" είχε αντιθέσεις....

Δεν ξέρω αν έχει νόημα να γράφω τα δικά μου Σημάδια...

Νομίζω πως όλοι έχουμε, γενικώς, ίσως και ανάλογα τις ανησυχίες μας.

Την κρατάω:

Παιδόπολη "Καλή Παναγιά" Δοβρά Βέροιας, Ιανουάριος 1957 Φωτογράφος Δημήτρης Χαρισιάδης.
Αρχείο Μουσείου Μπενάκη.
Φωτογραφία του χρήστη Μία φωτογραφία,χίλιες λέξεις.

2 σχόλια:

  1. Μάλιστα! Και ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ!
    Όλα τα τώρα μου Σημάδια, ναι, είναι δικά Της, τελικά!
    ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΑΣ!
    ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγκλονίστηκα χθες, από μια σειρά "συμπτώσεων".
    Αυτή την εικονίτσα κάποιο χέρι με Πίστη, μου την είχε χαρίσει. Δεν την είχα προσέξει, δεν την είχα ξαναδεί. Γλύστρησε από ένα βιβλιαράκι, φαίνεται και την βρήκα χθες βράδυ, κάτω απ' το μαξιλάρι μου!
    Μεγάλη η Χάρη Της, Βοήθειά μας!

    Όσο για το ονειρικό... ας μείνει άγραφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή