Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Σου στέλνω χαιρετίσματα

Σου στέλνω χαιρετίσματα - 1976 ***

Στίχοι:  
Μιχάλης Μπουρμπούλης
Μουσική:  
Σταύρος Κουγιουμτζής

Τώρα που αλλάξαν οι καιροί
μου γράφεις να γυρίσω
να δω μια μέρα πιο καλή
σαν άνθρωπος να ζήσω

Σου στέλνω χαιρετίσματα
με δυο μικρά πουλιά
λιγότερα συνθήματα
και πιο πολλή δουλειά

Μες σε ταβέρνες σκοτεινές
και κρύα καφενεία
με ένα ρεμπέτικο μου λες
πως φταίει η κοινωνία
**************

πηγή


*************
Ο παλιός στρατιώτης - 2001

Στίχοι:  
Ισαάκ Σούσης
Μουσική:  
Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

Οι φόβοι σου κι οι φόβοι μου στο ίδιο το τραπέζι
στη μέση το φαρμάκι μας γλυκό σαν πετιμέζι
και μέσα του σαν ζάχαρη να λιώνει αυτό τ’ αστέρι
αυτό που πρώτη η αγάπη μας μας έβαλε στο χέρι

Δε μου υπόσχεσαι ζωή και θαύματα δεν κάνω
μα αν μου ζητάς λατρεία μου για σένα να πεθάνω
και μία δεύτερη φορά σαν τον παλιό στρατιώτη
θα πέθαινα αγάπη μου καλύτερα απ’ την πρώτη

Κι αν μένει ακόμα νόημα και μισοερειπωμένο
μεσ’ στα ερείπια αυτά μαζί σου εγώ θα μένω
μέχρι να `ρθει η άνοιξη και να μας ξεκουνήσει
και μέσ’ από το θάνατο ζωή να μας χαρίσει

Δε μου υπόσχεσαι ζωή και θαύματα δεν κάνω
μα αν μου ζητάς λατρεία μου για σένα να πεθάνω
και μία δεύτερη φορά σαν τον παλιό στρατιώτη
θα πέθαινα αγάπη μου καλύτερα απ’ την πρώτη
*********


***

ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ - σ' ένα εξπρές


Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος. Μουσική: Γιάννης Σπανός. Πρώτη εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού, « Η ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΣΠΑΝΟ», 1977. http://stihoi-ellinika-tragoudia.blog... Σκέφτηκες άραγε ποτές σ' ένα σταθμό, σ' ένα εξπρές πόσοι καημοί, πόσες χαρές πόσες λαχτάρες. Ένας πηγαίνει σε γιορτή άλλος την πίκρα πάει να βρει και οι τουρίστες στη γραμμή με τις κιθάρες. Είδες οι έρημοι σταθμοί πώς σου ματώνουν την ψυχή όταν απάνω στη γραμμή πέφτει το βράδυ. Ζούνε μονάχα μια στιγμή ένα φανάρι, μια στολή κι ύστερα πάλι η σιωπή και το σκοτάδι. Σκέφτηκες άραγε ποτές όλες αυτές τις διαδρομές σε ποιο σταθμό ήσουνα χθες σε ποιο βαγόνι. Σ' ένα εξπρές είσαι κι εσύ που τρέχει πάνω στη ζωή κι όλο μαζεύει η γραμμή όλο τελειώνει.
***


Να με προσέχεις - Πορτοκάλογλου Τσαλιγοπούλου (στίχοι)



Στίχοι:  
Νίκος Πορτοκάλογλου
Μουσική:  
Νίκος Πορτοκάλογλου


Έλα κοντά μην κάνεις πίσω
το χέρι κράτα μου στα σκοτεινά

Έλα κοντά να σου μιλήσω
γι’ αυτά που μέσα δε χωράνε πια

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά, έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

Έλα κοντά το κόσμο κρύψε
τον κόσμο αυτό που μου ζητά πολλά

Έλα κοντά μια σπίθα ρίξε
να βγει απ’την στάχτη μου ξανά φωτιά

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά, έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου